•• ••

Overeenkomsten en algemene voorwaarden

Heeft u te maken met een juridisch vraagstuk op het gebied van contracten, overeenkomsten en algemene voorwaarden? Juist Juristen helpt u om uw zaken juridisch juist te regelen en vast te leggen. Juist Juristen heeft onder andere veel ervaring met het bieden van ondersteuning bij:

• Advies en uitleg over overeenkomsten;
  • Beoordelen en opstellen van overeenkomsten en algemene voorwaarden;
  • Geschillen rondom overeenkomsten;
  • Opzeggen, ontbinden of vernietigen van overeenkomsten;
  • Overeenkomsten van aanneming van werk;
  • Overeenkomsten van opdracht.

Contracten

Als ondernemer is het essentieel om te werken met goede en juridisch waterdichte overeenkomsten. Of het nu gaat om een koopovereenkomst, bruikleenovereenkomst, leningsovereenkomst of overeenkomst van opdracht, Juist Juristen kan u adviseren omtrent het gebruik van deze overeenkomsten en deze voor u controleren of (waterdicht) opstellen.

Algemene voorwaarden

Voor u als ondernemer kunnen algemene voorwaarden van groot belang zijn. U neemt in deze algemene voorwaarden namelijk bepalingen op die telkens weer van toepassing zijn op de rechtsrelatie die u aangaat met uw opdrachtgever, koper of leverancier. Hiermee kunt u (onvoorziene) problemen voorkomen. Juist Juristen heeft ruime ervaring met het adviseren over - en aanpassen of opstellen van algemene voorwaarden. Daarnaast beoordelen wij altijd of het traject omtrent de terhandstelling van algemene voorwaarden goed verloopt.

Benieuwd wat Juist Juristen voor u kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

.

Benieuwd wat Juist Juristen voor uw bedrijf kan betekenen?

Laat uw gegevens vrijblijvend achter via onderstaand formulier, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.