•• ••

contact

Vol verwachting opent Eline haar eigen salon aan huis. Als na een paar jaar blijkt dat haar boekhouder herhaaldelijk fouten heeft gemaakt bij aangiftes, schakelt Eline Juist Juristen in om haar te ondersteunen. Samen krijgen zij de zaken weer op orde. 

“Het openen van een eigen salon is altijd een wens van mij geweest. Ik vind het geweldig om als zelfstandig ondernemer andere mensen te helpen. De administratieve afhandeling liet ik bewust over aan een professioneel boekhouder. De zaken liepen prima, dus ik was verbaasd toen er boetebrieven van de Belastingdienst op mijn deurmat belandden. Toen ik mijn boekhouder daarmee confronteerde, stelde hij mij al snel gerust. Hij zou het uitzoeken en het zou wel goed komen. Maar dat kwam het niet.

Ik besloot de brieven te laten zien aan Juist Juristen. Niek gaf direct aan dat het een serieuze kwestie betrof en dat ik op korte termijn actie moest ondernemen om te voorkomen dat ik onterecht met hoge boetes geconfronteerd zou worden. Zelf had ik geen idee hoe ik dat aan moest pakken. Gelukkig begeleidde Niek mij stap voor stap in dat proces.

 Eline: “Niek leerde mij duidelijker en zakelijker aan te geven wat ik wilde, waardoor ik uiteindelijk geen juridische stappen hoefde te zetten. Zelf had ik dat denk ik niet gedurfd.” 

Terwijl ik mijn administratie op orde maakte, stelde Niek een bezwaarschrift voor me op en adviseerde hij me over concrete kleine zaken, zoals het veranderen van wachtwoorden en het aanstellen van een nieuwe boekhouder. Ook hielp hij me in de communicatie met mijn voormalig boekhouder. Daardoor konden we er samen uitkomen en waren juridische stappen niet meer nodig. Die aansturing vond ik heel fijn. 

De betrokkenheid van Juist Juristen bij mijn zaak vind ik bijzonder. En het resultaat? De boete is ingetrokken en ik krijg zelfs wat geld terug. Met de kennis die ik nu heb, ga ik vol vertrouwen verder.” 

– Eline, zelfstandig ondernemer

Contact